13 Ağustos 2017 Pazar

Harry Potter Bu Mu Şu Mu?

Geçenlerde İçimdeki Yaz blogundaki şu yazıyı okuyunca bir Harry Potter sever olarak ben de bunu yapmalıyım dedim. Harry Potter bu mu şu mu testinde seçim yapmamız gereken 33 soru bulunuyor ben başlıyorum :D Eğer ekranın öteki ucunda bir yerlerde bir HP sever varsa yorumlarını merak ediyorum!
Nı nı nınığ nı nını nığ nı nını nığ nı nı (size HP müziği çaldım)


1. Hogsmade mi Diagon Yolu mu?
Diagon yolu. Beyaz perdede diagon yolunu ilk gördüğümde orayı görebilmek için büyük bir istek duymuştum aman canığm bizim de Kapalı Çarşımız var orda da istediğin her şeyi bulabiliyosun.

2. 3 Süpürge mi Çatlak Kazan mı?
3 süpürge

3. Fred mi George mu?
Sanırım en zor soru bu. Fred yok George hayır hayır Fred yoo George Fr..

4. Çikolata Kurbağa mı Binbir Lezzette Fasülyeler mi?
 Tabi ki Çikolata Kurbağa risk sevmem efendi gibi çikolatamı yer şansım varsa da kurbağamın zıplayışına sevinirim bitti gitti.

5. Sırlar Odası mı İhtiyaç Odası mı?
İhtiyaç Odası. Zaten büyük ihtimal bana açılan ihtiyaç odasında Bay Darcy falan olurdu Sırlar Odası ne :D

6. Voldemort mu Umbridge mi?
Voldemort. Bu soruda eskiden attığım bir tweet aklıma geldi :D "Erkeklerin eli neden hep burnunda? Düşündüm de Voldemort iyi bir koca adayı olurdu kötü mötü en azından burnu yok."

7. Kovuk mu Malfoy Malikanesi mi?
PEMBERLEY. Ay bi dk şey kovuk diyecektim.

8. Devler mi Ruh Emiciler mi?
Bay Wickham ay dilim sürçtü ruh emiciler! Neyse ki ikisinin de öpücüğü öldürüyor çok uzaklaşmadım.

9. Trevor mu Crookshanks mi?
Crookshanks. Azkaban Tutsağı'nda zekasına hayran olmamak elde miydi?

10. Hogwarts Ekspresi mi Uçan Araba mı?
Riskle ilgili düşüncelerimi yukarıda yazmıştım cevabımı tahmin etmişsinizdir. Hogwarts Ekspresi!


11. Gryffindor mu Slytherin mi?
Griffindor. Seçmen Şapka kafamda yankılandı "hmm Slytherin olmasın mı ama çok güçlü bir büyücü olabilirsin.."


12. Büyücü Satrancı mı Büyücü Kartları mı?
Büyücü Kartları.

13. Çapulcular mı Albus Scorpius mu?
Çapulcular. Zekaları başımı döndürüyor.

14. Arayıcı mı Kovalayıcı mı?
Arayıcı. 

15. Aşk İksiri mi Yaşam İksiri mi?
Yaşam İksiri. Ah Bay Darcy büyü dünyasında olsaydı ne aşk iksirlerine maruz kalırdı ama :D:D En güçlü iksiri kim yapardı hadi tahmin edin.

16. Moly'nin yemekleri mi Hogwarts ziyafetleri mi?
Moly'nin yemekleri, anne sıcaklığı diyor alternatif çok güçlü olsa da seçemiyorum.

17. Ölüm Yiyenler mi Zümrüdü Anka Yoldaşlığı mı?
Zümrüdü Anka.

18. Sirius'u yaşatmak mı Dobby'yi yaşatmak mı?
Sirius

19. İksir dersi mi Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi mi?
İksir

20. Draco mu Cedric mi?
Bay Darcy ay bi dk ya bu isimler konusunda hiç iyi değilim. Draco, dont judge me!


21. Muggle mı Kofti mi?
Muggle

22. Hermonie mi Luna mı?
Lizzy :D tamam bu sefer güldürmedi kabul. Hermonie.

23. Mürver Asa mı Görünmezlik Pelerini mi?
Görünmezlik pelerini.

24. Belatrix mi Narcissa mı?
Narcissa. Kadın tarz bi kere

25. Dırdırcı mı Büyücü Postası mı?
Dırdırcı

26. Snape mi Lochart mı?
Snape. Soru Snape mi Darcy mi olsaydı seçemezdim

27. Karagöl mü Yasak Orman mı?
Karagöl

28. Hogwarts binanı öğrenmek mi patronusunu öğrenmek mi?
Patronus. Binamı az çok tahmin edebiliyorum.


29.Yasak Kütüphane mi diğer binaların ortak salonları mı?
Ortak salonlar. Arkadaşlar ben kuralcıyım içinde yasak geçen bir şey varsa ben yoKUM DİYOR!

30. Zindanlar mı kuleler mi?
Kuleler. Kafamın içinde Queril(Böyle mi yazılıyodu :D)'ın "tyrol var ziğndandağ" deyişi çınladı.

31. Ölüm yadigarları mı hortkuluklar mı?
Hortkuluklar. Ben ruhumu bölsem beni hemen öldürürlerdi 6 Jane Austen romanına bakar :D:D

32. Deniz halkı mı at adamlar mı?
At adamlar.

33. Always mi You are wizard Harry mi?
Always. Always'le I love you most ardently ölümüne kapışır.


Ben yazarken eğlendim umarım yazının sonuna kadar okuyan olmuştur, sizin cevaplarınız neler :D Cevapları verirken Gurur ve Önyargı'yla HP arasında pek çok ortak nokta geldi aklıma ne dersiniz Gurur ve Önyargı Karakterleri Harry Potter uyarlaması yazısı mı şeyapsak bak heyecanlandım. Saat gecenin 2.22'si olmuş. Sevgili Virginia Woolf bi kadının yazı yazması için sadece kendine ait bir odası olması yetmiyor biraz zamana da ihtiyacı var tüm gün dinlene dinlene temizlik yapan Austenzede şindilik iyi gecele diler du bakalım gün doğmadan yeni yazılar doğar inşallah.

7 yorum:

  1. yaa çok fazla eğlenceli olmamış mı ? :D okurken bildiğin sesli güldüm :D

    YanıtlaSil
  2. Senin her hangi bir yazi fikrine hayir demek Darcy' ye hayir demek kadar zor :D O yuzden yaz kız kalemine kuvvet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay beni utandırdınız vallahi (utanan maymun emojisi) o zaman tutmayın küçük enişteyi

      Sil
  3. Çok tatlı bir yazı olmuş. <3 Bu arada binanı ve patronusunu öğrenmek istersen pottermore'a üye olabilirsin. Güzel ama ingilizce bir site olmakla beraber testleri çözerek binanı, güzel anının ne hissettirdiğini yanıtlayarak da patronusunu öğreniyorsun. Gerçi benim patronusum habire değişiyor, o kısma pek güvenmemek lazım ama testi çözmesi çok zevkli. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa vete onu biliyorum ama İngilizce ve süreli olduğu için zorlandım biraz tam net sonucu göstermiyordur herhalde çünkü yalnızca anlamını bildiğim kelimeler arasında seçim yapabildim :D

      Sil