3 Ekim 2015 Cumartesi

KPSS

    Okulun ilk günü dersine 5 dk geç girdiğim hoca sordu "Tatilde ne yaptın?" ben de ona "Blog açtım, Bay Darcy'yi bulmaya çalıştım, roman okudum kederlendim, sezon sezon dizi part part film izledim." diyemedim tabi. Yalnız pek sevgili sınıf arkadaşlarım yememişler içmemişler staj yapmışlar, çalışmışlar bu soruya verecek cevap hazırlayıp gelmiş hainler!
    SBS, YGS, LYS bitti rahatım diye düşünürken 3. sınıfta rahatımı kursağımda bıraktılar bu sene de KPSS'yi hayallerimin içine yerleştirdiler maalesef. Hal böyle olunca blog ihmal edildi, Twitter öksüz kaldı, romanlarım rafa kaldırıldı, film listem göz görmeyen bir yere konuldu fakat gönül katlanamıyor! Yani diyorum ki temmuza kadar ortalıkta pek görünmezsem benden ümidi kesmeyin. Fişimi çekmeden önce bir daha düşünün. Bence uzun mesafeli bir ilişki yürütebiliriz. Ben şu an depresyondayım bizim buradan sizin orası uçakla tutsa tutsa 1-2 sabır bir şey tutar. Hem KPSS KPSS dediğin nedir ki gülüm ben Jane Austen için Bay Darcy'yi bulacağıma kendimi inandırmışım! Ben yine de ilk pes etmemde soluğu burada alırım sonuçta matematik çalışacağım çok uzun sürmez. Hoşça kalın uslu bir okur olursanız belki Bay Darcy'nizi benden önce bulursunuz kim bilir?



Dipnot: Jane Austen 20'li yaşlarında Gurur ve Önyargı'yı yazdı ben de KPSS dershanesine başladım işte. Kader kısmet bu işler hayırlısı böyleymiş vb.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder