3 Ekim 2015 Cumartesi

O Zaman Dans

   

İnsanlar hunharca evlenmeye devam ederken bize düşen görev bu parkurları başarılı tamamlamaktan ibaretti. Geline yakınlık derecen ve evliliğin isteme, söz, nişan, kına, düğün gibi evreleri senin oyundaki pozisyonunu belirliyor haliyle. Geçenlerde katıldığım bir kınada gelinin arkadaşının kardeşi görevinin gerektirdiklerini yerine getirirken kapıya bakmamla liseden bir arkadaşımla gözgöze gelip başımı aksi istikamete çevirmem bir oldu. Gerçi bir sene boyunca aynı sınıfta olup hiç muhabbet etmemeye arkadaş olmak deniyor mu bilemiyorum ama deyiverelim şimdilik. Sen de nasıl insansın demeyin bana bizim lise çok farklıydı hele insandaki depresyon köpürtmesi yok muydu anlayamazsınız! Neyse olaya dönüyorum ben bu kızın oturduğu yeri gözüme kestirdim bir daha bakmayayım diye. Gelinin arkadaşının kız kardeşi vasfımla halayda 10. veya 11. kişi olarak yerimi aldım. Halay ilerleyip müzik hızlandıkça tanımadığım insanlar elimden tutmaya başladılar ve halayın sonlarına doğru sınıf "arkadaş"ımla elele kalakaldık. İnanın en son The Big Bang Theory'nin 8. sezon finalinde bu kadar şok olmuştum. Yaklaşık 1 buçuk dakika geçti böyle, sonra halay bitti de ben de başım sağa baka baka yerime doğru seğirttim. Yaa 1 senede lisenin yapamadığını halay yaptı. Lise sizi sadece A lisesinden B üniversitesine götürür halay ise her yere!! Şimdi bu bize bunu niye anlattı derseniz eğer -ki ben inşallah demediniz diye düşünüyorum- konuyu şuraya bağlayacağım. Bazı insanlar balolarda dans ederken Bay Darcy'sini buluyor ben ise halayda lise arkadaşımı. Kadeeğğr kadeğğr sen bize eşit yazıldımadığğn!  


Hasılı bir yerden başlamak gerek bugün bana lise arkadaşımı halay buldurdu yarın çiftetelli de Bay Darcy'yi bulmayacağım ne belli? Gerçi ben kasap halayı severim o ayrı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder