2 Ekim 2016 Pazar

kimim

Merhaba, bazı insanlar hayatı akışına bırakarak yaşar ya hani heh işte ben hiç onlardan olamadım. Yaşarken sürekli bu hayatın içindeki yerimi, rolümü sorgularken buluyorum kendimi. 11 yıldır bu hikayenin Lizzy Bennet'ı olabileceğime inandım sanırım. Ama baktım olacak gibi değil. Ne ben Lizzy gibi hayat doluyum ne de Bay Darcy yakınlarda ev kiralayan bir arkadaşıyla şehrime geldi. Hani ucuz komedi filmleri vardır ya işte ne bileyim kötü bir karakterden bir şey saklamaları gerekir de hani gider o kötü karakterin yatak odasındaki dolabın içine saklarlar o şeyi hatırladınız mı işte yaklaşık 5 dakika önce öyle bir filmin içinde olduğumu fark ettim. İnanır mısınız gerçek hayatta da hiç güldürmüyor. Bu hikayede ben galiba Bay Darcy'yim. O sebepten bir türlü bulamıyorum kendilerini. Yalnız şu an herkesin Bay Darcy'den nefret ettiği ve Bay Darcy'nin hiçkimseyle konuşmadığı, Bay Darcy'nin normal konuştuğunu zannettiği ama herkesi terslediği sahneler var ya onları yaşıyorum. Sanırım bütün taşlar yerine oturdu. Eğer bu bir romantik komedi film olsaydı bu yazı filmin sonu olurdu. Ama baştan söyledim bu ucuz ve senaryosu belli olmayan komedi filmi diye. Daha haberiniz olmadan iyilikler yapacağım boşboğaz bir karakter bunu ulu ora ağzından kaçıracak sonra siz aslında pamuk gibi bir insan olduğumuz anlayacaksınız, falan yolumuz uzun. Benim az önce beyin ölümüm gerçekleşti ama size iyi geceler.


Not: Bu yazıyı gece yazdığım için muhtemelen yarın yazdıklarımdan pişman olacağım.
Not 2: Sizin ruhunuz duymadan yazıyı silme ihtimalim çok yüksek.
Not 3: Yeni gün başlayınca mantıklı düşünmeye başlarım inşallah.
Not 4: Geceleri duygusallı film izlemek hiç iyi gelmiyor.
Not 5: Bu yazı akla ve fikre kapalı alanda yazılmıştır evde denemeyiniz.

2 yorum:

  1. Ben yazınızı beğendim açıkçası. Bende hayati kontrol etmeye çalışarak yaşarım ve bir türlü memnun olamam. Dediğiniz gibi akışına bırakanlara imreniyorum. Ayrıca gerçek hayat cidden pek romanlardaki gibi degil. Gerçekte bir bay darcy bulacak mıyız şüpheli. Oldukça haklisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) bu yazıyı yazdığımız bile unutmuşum yorumunuzu görünce hatırladım. umarım bir gün biz de akışına bırakabiliriz.

      Sil