28 Haziran 2015 Pazar

Sevginin Bağladıkları

   

Hani bazı filmler olur ya bitirdikten sonra biri size nasıldı diye sorunca sadece sıcacık bir filmdi klişesini söyleyebilirsiniz. Çünkü film sıcaklığıyla sizi o kadar sarmıştır ki kelimelerin soğukluğu ahengi bozsun istemezsiniz. Bu film öyle bir filmdi işte. Belki ruh halimden dolayı ya da gece izlediğimden, belki izlerken ışıkları kapattığımdan bilemiyorum ama filmi çok sevdim. En eğlendiğim kısım filmdeki tüm kadınların sevdikleri filmi anlatış biçimiydi resmen kendimi gördüm :D O ses çatallaşması, gözlerin dolması, kendinden geçiş falan tam ben. Ve şu kalbinin sesini dinleme meselesi de var tabi. Onu yapabilen insanların önünde reverans yapmak istiyorum çok ciddiyim. Mantıktan nasıl sapabiliyor bu insanlar da kalplerini rehber ediniyor takdire şayan doğrusu. Uslu bir çocuk olursam belki bir gün ben de o sesi duyabilirim kim bilir.


Ve ve ve bir filmi en etkileyici kılan şey sonu bence. Bunun sonunu da çoğ sevdim hepi hepi hepii endiing. Eğer şöyle bir durup soluklanmak istiyorsanız bir göz atın derim ben. Son olarak ben bu filmde olsaydım oradaki yalnızca cümledeki kelimelerin baş harflerini söyleyerek anlaşılabilmeyi bekleyen küçük kız olurdum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder