22 Ocak 2020 Çarşamba

Jane Austen Kitap Kulübü 9. Toplantı Bilgileri

O kutlu an geldi.

Emma konuşacağımız tarih belli oldu!

Şahsen ben Emma'yı üçüncü kere okuyacak olmama bir kılıf bulduğumdan sebep mutluyum. İçimdeki bütün dünya kitaplarının sözcüsü ses "okunacak bir sürü kitap varken okuduğunu neden tekrar okuyorsun" dese de çok kulak asmıyorum. İzlenecek bir sürü film de var o bi' şey diyo mu yani, hiç!

Tamam, eğer isterseniz Emma'nın zengin olması sebebiyle Jane Austen'in yazdığı diğer baş kadın karakterlere benzememesinin olay akışına etkisini sosyoekonomik açıdan değerlendirebiliriz. Tamam, 19. yüzyıl Regency dönemi ve günümüz çöpçatanlık geleneklerini de karşılaştırabiliriz arzu ederseniz. Tamam; üst tabakanın üstlendiği, sosyal hayat ile nispeten yoksul kesim arasındaki kaynakları buluşturma görevinden bahseder, onu da günümüz sosyal refah devleti anlayışı ışığında ve var olan sosyal hizmet politikaları çerçevesinde de inceleyebiliriz. Ama ocak ayında kulübü yapamadığımızdan dolayı ben bir noktada artık lafı mecburen Bay Darcy'ye getirmek durumunda kalırım alınmaca yok, safi mecburiyet. Her şey Jane Austen Kitap Kulübü'nün yüksek yararı için.

2 Şubat 2020

Pazar

14.00

GalataPerform'dayız.

O zaman hadi görüşürüz.

Görüşür müyüz?

Görüşelim!

Soru, görüş ve önerileriniz için (profesyonellik(!) be);

Instagram: austenzedee
Twitter: austenzede
E-posta: austenzede@hotmail.com

Gelmenizi böyle bekliyorum


Ya gelmezlerse diye düşünüyorum.


Gelin


6 yorum:

  1. hahha yine harika bir davet yazısı tam austenzedelik !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum ama utandığım için sırıtıyorum emojisi

      Sil
  2. çok güzel bir davet fakat ne mümkün!

    YanıtlaSil
  3. İlk kitabın kapağı yine neyse ama diğer iki kapak fenaymış :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle daha ne kapaklar gördüm ya :D beni güldürdü baya

      Sil