17 Eylül 2016 Cumartesi

okula dönüş

 Yeni doğmuş bir bebek görünce aklınızdan geçen ilk düşünce nedir? Çok tatlış/tontik/bıdık/masum/tosun vs vs olduğu? Benim aklımdan geçen ilk düşünce "ohoo daha anaokulu var ilkokulu var lisesi, üniversitesi yüksek lisansı ayh içime fenalık geldi oyy çok tatlıymış ya kız bu" oluyor. Çok tatlı aşamasına gelene kadar yaklaşık 10 sn geçiyor. Üniversite dördüncü sınıfa geçerken fark ettim ki benim okula dönüş fobim var. Önceden okul başlamadan bir hafta öncesinde üzerime bir öküz oturması hissini lisenin korkunçluğuna veriyordum fakat çok sevdiğim üniversitenin de her yılında aynı duyguyu yaşayınca anladım ki bu bir fobi. Evet bu sene okulun son ilk günü ama hiç de fark edemeyebilirdim yani ne var.


                                     

    Yazın yaptığım toplamda 2 ayrı tatil planının çeşitli sebeplerle iptal olması ve bilet aldığım farklı tarihlerdeki konserlerin sırayla iptal edilmesinden sonra 3 aylık yaz tatilinde yaklaşık 3 buçuk gün evden çıktım. Evde ne yaptın diye sorarsanız İntagram'ın Keşfet bölümünde gençliğimi harcadım, gözünün yaşına bakmadım. Bu süreçte tüm lise arkadaşlarım sırayla yurt dışına dil öğrenmeye gittiler, bazıları sevgilisiyle dünya turuna çıktı, bir kısmı Türkiye'yi gezdi, az bir miktarı ailesiyle yazlığa gitti ve geriye kalan kısmı da o sıtarbaks senin bu sıtarbaks benim Heidi'nin çayırlarda oradan oraya zıplaması gibi dolandı durdu. Önümüzdeki yıllar için planım ise tüm lise arkadaşlarımı el ele verip cennete giderlerken izlemek var. Bana da bu yakışır. Bu yaz yaptığım harika kariyerden sonra finali görkemli yapmalıyım.



                                   

   Vaziyet bu durumdayken haliyle tüm yaz dizilerini de izledim. Hızımı alamadım dizilerin esinlenildiği Kore dizilerine de göz attım. O kadar güzel Kore dizisi dururken bu dizileri nereden bulduklarına hayret ettim ve romantik komedi olarak başlayan yaz dizileri birer birer dram türüne dönerken tatilin yavaş yavaş bittiğinin farkına vardım. Yer bildirimleri yavaş yavaş İstanbul'a kayıyordu ne yapacağımı bilemiyordum yaz bitmeden Jane Austen filmlerini tekrar mı izlemeliydim yoksa tüm yazı roman okuyarak geçirmişken biraz mesleğimle ilgili kitapları mı okumalıydım, makale de okuyabilirdim gerçi ama Eylül de gelmişti, Eylülde Gel şarkısını dinlemek için artık son demlerdi, Facebook Kurban Bayramı sonrası yer sofrasında et doğrama fotoğraflarında boğulurken kendimi Twitter'a atmalıydım orası da siyasetin kara batağındaydı İnstagram'a da story gelmişti Snapchat'in hakkı yeniliyor diye ufaktan tavır koyduğum story kısmına atılan videolara fotoğraflara ilk bakma branşında altın madalyamı kapmışken bir de baktım okulların açılmasına bir hafta kalmış. E bu saatten sonra zaten bir şey yapılmaz İnstagram Keşfet'e mi baksam? Bi' 5 dk bakar çıkarım. (3 ay geçirdi.)

                                                 

Not 1: Bu yaz da Bay Darcy'yi bulamadım. 

Not 2: Hayırlısıyla Allah izin verir de beynimin matematikle ilgili kısmı gelişirse Pokemon Go oyunu gibi Bay Darcy Go oyununun yazılımını yazmayı ajandamın yapılacaklar listesine Mesleğinle İlgili Bir İşe Gir ve Beyin Ölümün Gerçekleşmeden En Az 5 Yıl Çalış maddesinin altına ekledim.

Not 3: Hızımla "not 3" yazdım ama 3. bir notum da yokmuş esasen. E oldu o zaman hoşça kalın bari.


                                                   

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder