4 Eylül 2017 Pazartesi

Bayram İzlenimleri 2

Merhaba!

  Austenzede bayram izlenimlerini iftiharla sunar. Geçen sene de bir bayram izlenimleri yazısı yazmıştım üzerinize afiyet hayatımda hiçbir şey değişmemiş. Yazıyı merak edenler şuradan ulaşabilirler. E madem bir şey değişmemiş ne konuşuyosun derseniz biraz kırılmakla birlikte ama fikirlerim değişmiştir belki diyerek cılız bir şekilde kendimi savunmaya kalkarım ben de ne yapayım. Ben yeni mezun ve öfkeli bir insanım biraz "sensin" falan diyerek idare edeceksiniz artık.
  İlk olarak söylemek istediğim şey o bayram bitince işe döneceğim diye üzülenler size içimden biraz ağır konuşuyorum ama çok da sesimi yükseltmiyorum birkaç sene sonra işten yakınırsam kendime karşı yüzüm olsun diye o da. Geçen yazımda tatili boNboş geçiriyorum her gün bir film izliyorum falan diye üzülmüşüm işte nelere sıkılıyorum böyle dememeli du bakalım daha nelere sıkılacağım demeli bu sene başımda KPSS denilen bir şey var biz ona kendi aramızda kara mübarek diyoruz, ben ve kendim. Neyse Bengü'nün de dediği gibi " en acısı ölmüyor da insan ben bunu da atlatırım" yani inşallah.
  Evet uzattım farkındayım. En azından farkındayım yani ne var ne? Farkında olmak bitirmenin uzaktan hoş gelmesidir.
  Barış için insanlık için sevgi dolu bir dünya için batsın bu bayram izlenimleri;

1. Herkes kendi kocasının esprisine gülmeye devam ediyor
2. Yengemin sodalı Türk kahvesi tarifi ev hanımlarının gündemine bomba gibi düştü biz de hafiften şaşırdık 
3. Yan komşunun oğulları bayram ziyareti yaparlarken anneannemden önce anneannemin görümcesine gitmişler anneannem bu duruma biraz içerledi haliyle ailecek arkalarından biraz atıp tuttuk tabi (anneanne kelimesini çok yazınca anlamını yitirdi bu kelimenin yazımını TDK acilen anane olarak değiştirmeli)
4. Aileye yeni giren damatlara çeşitli şakalar yapılıyor ben hiç gülmüyorum
5. Nişanlı olmayan ama altın aksesuar takan akrabamı evli akrabalarım darlayınca ufak gerginlikler yaşandı ama arkalarından bir kaç cümle sarf edip altın aksesuar için nişanlılık şartı olmadığına ve belki ilerde ALES şartı konabileceğine ama onun da kesin olmadığına karar verip bir daha konu üzerinde konuşmadık
6. Babam kendi siyasi görüşünden olan ama sevmediği akrabaları kendi görüşünün tam tersindenmişcesine sıkıştırmaya devam ediyor bunu neden yaptığını umarım kendi de sorguluyordur akrabaların kafası karıştı çünkü 
7. Üniversiteye yeni yerleşen akrabalar biraz mutlular onlara KPSS gerçeğinden bahsetmiyoruz ama içimizden kıs kıs da gülüyoruz
8. Herhangi bir üniversiteye yerleşemeyen akrabalar çeşitli bahaneler öne sürüyorlar hepimiz yalan olduğunu biliyoruz ama pek çaktırmıyoruz 
9. Anneannem yine telaşeden tüm gece uyumamış en son ben öğle namazını kıldım mı diye anneme sorarken yakalayıp utanmasın diye duymazdan geldim
10. Son feci Facebook kullanıcısı akrabalarım herkesin paylaşırken mantıklı ama yüksek sesle söylenince hafiften utanç verici Facebook gönderilerini yüzlerine vurup eğlendiler. Lunaparklardaki şu ters dönen havada asılı falan duran bir alet var ya onun gibiydi başta eğlenceli ama inince miden bulanıyor.

  Bir de bir şey soracağım sadece mutluyken tweet atıp yazı yazabilen var mı aranızda. Austenzede'de yazlar sıcak ve depresyona meyilli kışlar soğuk ve göz yağışlı geçer bitki örtüsüyse iğne yapraklı düşünce ormanlarıdır. İğne yapraklı düşünce ormanlarının çiçekleri sadece güneşin kendini gösterdiği günlerde açar ama güneşli günler o kadar azdır ki çiçekler bazen şaşırıp karanlık günde açıverirler o da hiç komik olmaz.
  Türkçe çeviri: Sadece mutluyken yazı yazabiliyorum ama neşeli günlerim çok az olduğu için iyi olduğunu düşündüğüm yazı fikirlerim yazıldıktan sonra tat vermiyor. Mutsuzken de güzel şeyler yazabilenleri kıskanıyorum. Sizde durumlar nasıl? (Austenzede tarafından çevrildi) (kendi yazıyor kendi çeviriyor biraz garip biri)
  Not: Geçen gün gördüm biri "austenzede" adıyla İnstagram hesabı açmış biraz öfkelendim tabi. Yahu hayali karakterimi de mi bana bırakmayacaksınız gerçi Kanuni'yi eli boş gönderen dünya bana neler yapmaz (Austenzede tarih çalışıyor) 
 Notlar devam ediyor: Austenzede'den dev hizmet eğer KPSS vs. herhangi bir sınava çalışanınız varsa Youtube'taki Benim Hocam kanalına göz atın derim (ay profesyonel gibi konuştum) Gerçi baya ünlüler ama benim bir önceki KPSS hazırlanışımda haberim çok geç olmuştu.
 Görünüşe göre bitmiyor: Öncesinde başarısız olduğun bir sınava tekrar hazırlanmak sürekli spoiler gördüğünüz bir diziyi izlemek gibi bir şeymiş yahu hiç söylemiyorsunuz da. Son reddedilişinden sonra kasabaya eş bakmaya gelen Wenthwort'ü uzaktan izleyen Anne Eliot gibiyim mütemadiyen aklıma eski anılar hücum ediyor ders çalışmanın dışında beni türlü aktiviteler yapmaya ikna eden hallerimi SEVGİYLE anıyorum.
 Sonuna geldik hemen de sinirleniyorsunuz: Şimdi yatalım yarın erken kalkar çalışırız hadi iyi geceler.
  

5 yorum:

  1. Ikıncı maddeyi baz alarak acaba aynı aileden miyiz diye düşünmedim değil ama malesef etrafımdaki kimsenin Jane Austen'dan veya Austenzede'den haberi yok �� taklitler aslını yaşatır derler sen haber edene kadar başka hesap tanımıyoruz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha belki de akrabayızdır kim bilir :D yaa çok teşekkürler :) aklımda bir instagram açma fikri hep var fakat canım ülkemin sınavları yakamı bırakmıyor :(

      Sil
    2. Başarılar sınavlarında her şey yavaş yavaş olur :) ♡

      Sil
  2. Ay çok güldüm. :D Herkes kendi kocasının esprisine gülüyor nasıl güzel bir tespit öyle.:D:D KPSS için çok çok kolay gelsin, ben şansımı akademik kariyerde denemeye karar verdim umarım hepimiz kariyer için yürüdüğümüz yollardan memnun kalırız. ^.^
    Bu arada kitap yazsan keşke, cümlelerine bayılıyorum! Ne güzel okurduk, akrabalara eşe dosta da okuturduk herkes mutlu olurdu. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben de seçtiğin yolda başarılı ve mutlu olmanı gönülden umuyorum :) kitap yazma benim de aklımın kuytu köşelerinde bir yerlerde yatıyor ama sonra öyle güzel kitaplar okuyorum ki aklımdaki düşünce biraz korkuyor :D ama böyle düşünenler olduğunu bilmek güzel biraz olsun cesaretleniyorum <3

      Sil