14 Mart 2019 Perşembe

Jane Austen Kitap Kulübü Kuruyoruz!

Jane Austen kitap kulübü kuruyoruz!



jane austen book club ile ilgili görsel sonucu

Yoksa siz de Jane Austen Kitap Kulübü'nü okuyup keşke ben de böyle bir kitap kulübüne gidebilsem diye içinden geçirenlerden misiniz? Hiç üzülmeyin sonunda bizim de bir kulübümüz oluyor. Sonunda Jane Austen'in edebi kişiliğini masaya yatırabilecek, tarihsel gerçeklikler bağlamında dönemin sosyo-ekonomik yapısını gözeterek kadınların üzerindeki baskıları konuşabilecek, sınıflar arası eşitsizliği eleştirebileceğiz. Sosyolojik ve psikolojik gerçekler ışığında karakter tahlileri yapabileceğiz.

Yalan söyledim. Önce Colin Firth mü daha iyi Matthew Macfadyen mi onu konuşacağız, Bay Darcy'nin evlilik teklifini 8 kere yüksek sesle okuyup gözlerimizi tavana dikeceğiz. Willoughby'ye lanetler yağdıracak Albay Brandon'ı övüp göklere çıkaracağız. Caroline'ları hayatımızdan çıkartmanın yollarını tartışacağız. Mr. Collins'ler ve Mr. Darcy'ler birbirinden nasıl ayrılır konusu üzerine esip gürleyeceğiz. Vs. Vs. 

Aslında bu konu üzerine söyleyecek çok sözüm var ama sözlerimi kitap kulübümüzün ilk toplantısına saklıyorum.

Jane Austen Kitap Kulübü isimli kitaptaki gibi kulüpten sonra hayatla ilgili aradığımız cevapları bulur muyuz... işte onun garantisini veremiyorum :D

Birbirimizle tanışacağımız, kulübün işleyişi hakkında karar vereceğimiz ve tabii ki Jane Austen konuşacağımız ilk toplantımız 16 Mart Cumartesi saat 19.00'da GalataPerform'da. 

Sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa bana yazın lütfen.

Twitter: austenzede
İnstagram: austenzedee   (Sonunda iki "e" var)

Kulüple ilgili paylaşımları da bu adreslerden yapıyor olacağım.



9 yorum:

  1. Güzel etkinlik olur hayırlı olsun takipteyiz

    YanıtlaSil
  2. Ben hala 7de olmasının üzüntüsünü yaşıyorum😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef herkese uyması için bu saati seçmek durumunda kaldık

      Sil
  3. Cok guzel. Keske ben de ayni sehirde olsaydim. Katilmak isterdim. Simdiden size iyi eglenceler. :)

    YanıtlaSil
  4. Büyük bir sabırsızlıkla bekliyorummmm ����

    YanıtlaSil
  5. Merakla bekliyorum. Aynı şehirde olsaydık ben de gelirdim. Umarım bol katılımlı ve bol eğlenceli geçer :-)

    YanıtlaSil