1 Eylül 2019 Pazar

Jane Austen Kitap Kulübü #4 Aşk ve Gurur Film Gösterimi

Sosyal medya nasıl kullanılmaz'ın örneği niteliğindeyim!

Jane Austen Kitap Kulübü olarak hızımızı alamadık ve 6 Temmuz 2019 Cuma günü buluşup 2005 yapımı Aşk ve Gurur'u her beraber izledik. Üzerinden neredeyse 2 ay geçmiş olabilir ama (burada gözlerimi kaçırıyorum) hiç yazmamaktan iyidir bence. İyi olmasa da kötü olmamalıdır en azından.

Konumuza gelecek olursak kulübümüzün güzide üyeleriyle GalataPerform'da buluşup filmi konuşa konuşa (daha çok ben konuşmuş olabilirim gerçi ama bugünü çok bekledim affedin) seyrettik.



Çoğumuzun 284729832. izleyişi olmasına rağmen evlilik teklifi sahnesinde hep beraber nefeslerimizi tuttuk.

Mr. Collis'e hep beraber güldük.

Lady Catherine'e hep beraber sinir olduk.

Charlotte Lucas'a hep beraber hak verdik.

Caroline'lı sahnelerde hep beraber göz devirdik.

Subayların şehre gelişine hep beraber sevindik.

Lydia'lı sahnelerde hep beraber utandık.

Wickham'lı sahnelerde hep beraber ağır konuştuk.

Bay Bingley'li sahnelerde hep beraber eridik.

Ve 273827641. kez filmin bitişine hep beraber üzüldük.

Ya da bunların hepsi benim kafamda yaşandı.

Hala emin olamıyorum bu kadar güzel bir kitap kulübünün varlığına.


Teşekkür ederim kulübü varlıklarıyla onurlandıran arkadaşlarıma. Umarım birlikte daha nice Jane Austen'li günlere imza atarız. 

Ve Jane Austen seven herkesi kulübümüzü teşrifleriyle şereflendirmeye davet ediyor sözlerimi sonlandırıyorum.

2 yorum:

  1. Geç olmaması hiç olmamasından iyidir fikrine katılıyorum. Amaç bloglara hatıra düşmek. Biraz geç olması önemli olmayacaktır. Mesele ben de bu yazını on beş gün sonra okudum. Sorun mu, bence değil :-)

    YanıtlaSil