13 Aralık 2019 Cuma

Jane Austen Kitap Kulübü 8. Toplantı Bilgileri

Becoming Jane'i ve Duygu ve Duyarlılık'ı hep beraber seyredeceğiz!

Yeey!

Havai fişekler

Çığlıklar

Alkışlar

Vs. vs.

Evet dostlarım, yanlış duymadınız. Emma kitabına geçmezden önce birlikte film izleyelim istedik. Bir filmin bizi kesmeyeceğine karar vermemiz ise çok sürmedi. Jane Austen Kitap Kulübü  ile GalataPerform'da konuşa konuşa film izlemek isterseniz kaçırmayın. Yoksa siz hala tek başınıza duygularınızı içinize içinize atarak Jane Austen uyarlaması izlemekten sıkılmadınız mı? 

22 Aralık Pazar

14.00'da

GalataPerform'dayız

Art arda 2 film izleyip patlamış mısır yiyeceğiz. Patlamış mısır yemek için bile olsa gelinir bence.

Hadi görüşürüz.

Görüşür müyüz?

Görüşelim!

 

İzleyeceğimiz yapımlar.


Şu sahne üzerinde 8 saat konuşmaya o kadar hazırım ki. 

Bunu göze alarak gelin.


2 yorum:

  1. Film izlemenizin son olmayacağını tahmin etmiştim. Bütün Jane Austen filmlerini izleyip konuşmak varken neden sadece Aşk ve Gurur'la yetinesiniz ki? Aşkın Kitabı'nın sonunda birkaç damla gözyaşınız akar belki. Ben izlediğimde ağladığımı hatırlıyorum. Kızının adını duyunca dayanamamıştım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün Jane Austen filmlerini izlemeden asla rahat edemeyeceğiz bence de :) ağlamaya çok hazırım ben :D

      Sil