15 Temmuz 2015 Çarşamba

Downton Abbey

   

    Birkaç gündür bir şeyler yazamıyorsam sebebi Downton Abbey'dir! Kendisi yeni takıntım olur tanıştırayım. Ve evet yine geç keşfettiğim şeylerden biri. Dizi 2010'da başlamış şu an için 5 sezon hala devam ediyor yanılmıyorsam. Downton Abbey 20. yy.'da İngiltere'de modernleşmeye karşı bir malikanenin duruşunu anlatıyor. Hizmetçiler, uşaklar, leydiler, lordlar, dükler, düşesler, şoförler falan derken baya sarıyor sizi. İlk 3 sezonu soluksuz izledim. Şimdi 4. sezona başladım daha tam anlayamadım bu sezon nasıl ama eğer günümüzden sıkıldıysanız bir bakın derim ben. Biraz Jane Austen romanlarını andırıyor sanırım çok sevmemin nedenlerinden biri de bu. Dizide birçok hikaye aynı anda işleniyor birini sevmezseniz diğerini mutlaka merak ettiğinizden devam ediyorsunuz izlemeye. İnternet'ten, İnstagram'a sürekli fotoğraf atan aynı zamanda nefret ettiğiniz sürekli gezen kızdan, Facebook'da yıllanmış capsleri paylaşan akrabanızdan, Whatsapp'dan ilişki başlatan ve orada ayrılan çiftlerden, Twitter'dan dünyayı kurtaran özgürlükçü kızdan, teknolojiden fazlasıyla sıkıldıysanız izlemelisiniz. Şimdi konuşsam spoiler olacak sussam gönül razı değil ama yazıya burada son veriyorum. Bu arada ben bu dizide olsaydım eğer leydi hizmetçisi O'brain'ın saçı olurdum tüm modernleşmeye karşı dimdik ayakta ve hep aynı hadi görüşürüz.

İzlemeniz için şöyle bir neden de var tabi



7 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Outlander izlemeni de önermeden duramayacağım. Keyifli yazıların için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi listeme ekledim :) öneri için çok sağol ayrıca ben teşekkür ederim :D

      Sil
    2. dizi listeme ekledim :) öneri için çok sağol ayrıca ben teşekkür ederim :D

      Sil
  2. Ayyy değişen yıllarda değişen modayı takip ettirdiği için bayıla bayıla 4-5 günde bitirdim diziyi . Güzel diziydi özledim gerçekten. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada tekrar başlasam mı diye düşünmüyor değilim :)

      Sil
  3. Bu diziyi bana bir arkadaşım önermişti. İzlesem seveceğimi biliyorum ama vakit ayırıp başlayamadım. Tatil olduğum bir zamanda başlayıp bölümleri arka arkaya izlemek istiyorum. dizinin tadı o zaman çıkıyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! bölüm beklemek heyecanı kaçırıyor araya kendi hayatın girmemeli :D

      Sil