9 Temmuz 2015 Perşembe

Kate&Leopold

   Şey ben yine harika bir film izledim de belki izlemek istersiniz diye düşündüm. Olur ya. Filmimizin adı Kate and Leopold bizde Büyülü Çift olarak çevrilmiş. Alt yazılı izlenmesi şiddetle ama şiddetle tavsiye edilir. Şu an bu yazıyı filmin kapanış müziği eşliğinde yazıyorum biraz da Hugh Jackman'ın etkisi var üzerimde garip cümleler görürseniz fazla üstünde durmayın. Eğer birbirinin aynısı filmlerden sıkıldıysanız hafif de fantastik şeyleri seviyorsanız ruhunuz biraz da geçmiş dönemlere aitse izlemelisiniz!!



   Filmi izlerken kendi hayatımı hunharca, acımasızca eleştirdim. Gönlüm eski zamanların zarafeti altında eziliyor. Ben robotik bir yaşam sevmiyorum. Zorlukları çok da olsa insana değer veren bir hayat güzel olmaz mıydı? Biz incelikten fazlasıyla yoksunuz. Film 19. yy ve 21. yy'ın bir karşılaştırmasını gözler önüne seriyor. Neyse siz bunları boş verin Hugh Jackman konuşurken bazen altyazıyı okumayı bile unuttum. Hele Fransızca konuştuğu sahnede kalbim!! Aşık oldum kesin bilgi yaymayalım lütfen bu kız da her gördüğüne aşık oluyor falan deyip hayli yanlış düşüncelere kapılmasın insanlar. Söyleyeceklerim bu kadar ben müziği 13223. kez başa sarıyorum hadi görüşürüz. Ha bu arada unutmadan ben eğer bu filmde olsaydım Kate'in yardımcısı olan kız olurdum filmde ona ağlayarak roman okurken rastlamanız muhtemel. Hoşça kalın...



Bu sefer kesin son mektup sahnesi benliğimde derin yaralar açtı kardeşlerim izlerken dikkatli olun. Film bitince kafamda Murat Kekilli'nin Seni Çılgın klibini tekrar tekrar başa sardım teşekkürler.


2 yorum:

  1. Hugh Jackman bu filmde gerçekten çok hoştu. Benim en aklımda kalan sahne ise kadın her ayağa kalktığında adamın da kalkmasıydı. Hem gülmüştüm hem hoşuma gitmişti :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar izleme isteğimi bastırmaya çalışıyorum

      Sil