28 Temmuz 2015 Salı

Sevgiliyle Tatile Çıkmak

Merhaba!

    Bayramda bir ufak check-in zehirlenmesi yaşadığım için buralardan uzak kaldım. Ben bayramı İstanbul'da geçirdiğimi düşünüyordum hatırladım da ben baya baya Facebook'ta geçirmişim 3 günü. E haliyle psikolojimde travmalara sebep oldu bu 3 gün. İstanbul'un altını üstüne getiren akrabalar, piknikçi akrabalar, yazlıkçı akrabalar, yazlıkçıların yancıları akrabalar, kültür turizmi yapan akrabalar, gezenlere laf sokma çabası içinde olan akrabalar, sevgilisiyle tatil yapan sınıf arkadaşları ve ben olarak insanlık kategorilere ayrıldı bu bayram. Son gün artık bu durum iyice sevimsizleşince Autenzede de durur mu yapıştırmış cevabı işte karşınızda benim en bi' sevdiğimle tatilim. (Not: bu yazıdaki kişiler kurumlar ve Bay Darcy'ler hayal ürünüdür lütfen kusura bakmayınız!)



  Tatilimiz vapur yolculuğuyla başladı :) Bay Darcy biraz suskundu ben açıkçası gemi tutmasına verdim ama siz ne dersiniz bilmem. Birkaç şaşkın bakışa da maruz kaldık ama herhalde o bizim harika görünüşümüzün gözlerdeki yansımasıydı.



Soluğu denizde aldık haliyle. Gerçi Bay Darcy halka açık plajları manasız buluyormuş ama beni kıramadı. 


Bay Darcy denize girme teklifime "zorunda kalmadıkça hayır" cevabını verince biz de müzik dinlemeye karar verdik. Bay Darcy müziği aşkın gıdası sanıyormuş ben de ona güçlü, kuvvetli bir aşkın belki ama müzik zevki birbirine uymayan bir çiftse tek bir Demek Akalın bile aşkı öldürmeye yeter cevabını verdim :D


Bay Darcy uzun yürüyüşleri faydalı buluyormuş gözlere bir parlaklık verdiğini düşünüyor tatilde bol bol yürüdük ben yol boyunca ne kadar çok park halinde araba olduğundan bahsettim Bay Darcy'ye de yolun genişliği ve çevrenin güzelliği hakkında ne düşündüğünü sordum ama deniz yordu herhalde yine sessiz kalmayı tercih etti. 


Her ne kadar Bay Darcy'li bir günü bitirmek istemesem de beraber güneşin batışını da seyrettik. Bay Darcy'nin elleri üşüyünce tepeden aşağıya indik.


Son olarak da "titrerim mücrim gibi baktıkça istikbalime" adlı çalışmam. 


Hayal gücüm sizi korkutmamıştır umarım. Zaten tatili de ailemle yaptım. Aman canım Caroline'larla da kim uğraşacaktı zaten olsundu tatilimde Bay Darcy yoktu fakat iyi eğlendik.


2 yorum:

  1. Şapkana bayıldım doğrusu. Nerden aldın?

    Vallahi bende bir sorun mu var acaba, bir ben miyim şu Bay Darcy'ye takık dedigim bir vakit sana rastladım. Twitter sayfana da bir göz atınca oo bizden çok varmış, sevindim :)
    Daha çok yazı yazıp, bizleri mutlu etmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şapkamı semt pazarından aldım :D herhalde o gün şanslı günümdeydim :D İyi dileklerin için çook teşekkür ederim :) Jane Austen severlerle tanışmak ne mutlu söz konusu Bay Darcy olunca insan dertleşecek bir dosta ihtiyaç duymuyor değil rastlaştığımıza memnun oldum merhaba :)

      Sil