13 Ekim 2019 Pazar

Jane Austen Kitap Kulübü 6. Toplantı Bilgileri

Merhaba!

Jane Austen Kitap Kulübü 6. toplantı ayrıntıları netleşti.

19 Ekim Cumartesi 19.30'da GalataPerform'da Lady Susan konuşacağız. Lady Susan Jane Austen'in pek bilinin eserlerinden biri olmadığı için okuyanlar neler düşünüyor çok merak ediyorum. Jane Austen'in diğer karakterlerine hiç benzemeyen Lady Susan'ı enine boyuna tartışmak için toplantıya bekleniyorsunuz. Bu toplantıda küçük bir sürpriz de olabilir benden söylemesi.

Ben kaçırmazdım.

Hadi görüşürüz.

Görüşür müyüz?

Bence görüşelim.

Aklınızda kulüple ilgili herhangi bir soru olursa bana aşağıdaki hesaplardan ulaşabilirsiniz.

Twitter: austenzede
İnstagram: austenzedee

2 yorum:

  1. Lady Susan'ın kitabını okumadım ama filmini izlemiştim. Tam senin dediğini düşünmüştüm. Başkarakter diğer Austen karakterlerine hiç benzemiyor. Normalde dalga geçtiği karakteri başrol yapmış. Yine de güzel bir deneyimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha rahat iğneleyebilmek için baş karakter yapmış olabilir :D

      Sil