13 Mart 2015 Cuma

Şarkılar

     

      Müzikçalarımı belirli periodlarla bir temizleme işleminden geçiririm. Bahar temizliği gibi düşünebilirsiniz :D İşte öyle zamanlardan birinde fark ettim ki şarkıların %70'i film müziklerinden ya da filmlerden duyduğum müziklerden oluşuyor. Film izlemeyi seven biri olarak çok da şaşırtıcı değil tabii ama şunu fark ettim ki ben kuru kuruya şarkı dinleyemiyorum. Şarkının bir hikayesi olmalı o şarkı bana bir şey anımsatmalı. Ben ona göre şarkı boyunca düşünecek bir şeyler bulabilmeliyim. Hatta ve hatta kafamda o şarkıya klip bile çekebilmeliyim :D Ben şarkılarda sözleri dinlerim ama melodisini sevmediğim bir şarkıyı da dinleyemem bu yüzden şarkı dinlerken kitap okuyamıyorum sanırım :D Bu gibi bir takım gariplikler yüzünden müzikçalarımı kardeşlerim bile asla dinlemez geçenlerde izlediğim bir animenin giriş müziği, eskiden izlediğim bir kore dizisinin şarkısı, en sevdiğim film karakterleri kafede otururlarken çalan şarkı, Bay Darcy ve Elizabeth ilk danslarını ederlerken çalan şarkı, bir kitapta baş karakterin üzgünken dinlediği şarkı bir anda karşınıza çıkabilir :D Hintçe, Japonca, Korece, Portekizce, İtalyanca, Latince, İngilizce, Fransızca gibi çeşitli diller de mevcut haliyle :D Hani anlıyor musunuz da yabancı müzik dinliyorsunuz diyorlar ya onlara cevabım hissediyoruz biz.


Bu aralar ufukta bir bahar temizliği görünmüyor ta ki bir filmde beğendiğim bir melodiyle karşılaşana kadar. 

Not: resimler pinterestten :)

6 yorum:

  1. bende bayılıyorum
    en basiti cep telefon müziğim Belle de Notre dame :)

    YanıtlaSil
  2. Blogun hayırlı olsun canım. Seni takibe aldım. Bana da beklerim:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. size de merhaba :) teşekkürler :))

    YanıtlaSil