5 Mart 2015 Perşembe

The Big Bang Theory

     Kardeşimle birlikte The Big Bang Theory izlemeye başladık. Dizinin 7 sezonu bitti şu an 8.si devam ediyor. Eğer siz de kelimelerle yapılan komedilerden hoşlanıyorsanız mutlaka izlemelisiniz. İzlerken sık sık diziyi durdurup kahkahalarla güldük. 7 sezonu bir çırpıda bitirince bir boşluğa düşüyor insan benim tavsiyem elinizden geldiğince yavaş izleyin :D Yazının devamı spoiler içerebilir.




Kısaca konuya değinmek gerekirse dizi 3 ana karakterin etrafında dönüyor ama diğer karakterler de oldukça önemli. Sheldon Cooper üstün zekalı bir teorik fizikçidir 11 yaşında üniversiteye başlamış 14 yaşında doktorasını yapmaya başlamıştır ama ne yazık ki bu zekası toplumdan soyutlanmasına sebep olmuştur. Kendisi bunda bir kötülük görmese de insanlarla iletişim kurması bir hayli güçtür. Rutininden asla sapmaz, değişikliklerden nefret eder, duygusal ilişkiler midesini bulandırır, dokunulmaktan hoşlanmaz, titizdir -hatta bir otobüs pantolonu vardır ki bir bölümde otobüsten inince çöpe atmıştır- , çizgi roman okumak, bilgisayar oyunları oynamak, fantastik filmler izlemek, sevdiği filmlerle ilgili şeyleri biriktirmek hobileri arasındadır, sosyallikten nefret eder ve daha birçok değişik huya sahiptir.




       Ev arkadaşı Leonard da üstün zekalıdır ama sosyal olmayı da çok ister karşı komşusu Penny'e aşık olur Penny ve birtakım "inek" faaliyetler arasında gelir gider. Diğer arkadaşları Howard ve Raj'ın da onlardan kalır yanı yoktur. Raj kadınlarla konuşamaz Howard'ınsa garip zevkleri vardır onlarda son derece zekidirler. Dizide olaylar yeni kişilerin de katılımıyla bu çerçevede devam ediyor.
     Beni en çok etkileyense kendimde onlardan bir şeyler bulmam sanırım. Benim kişilik özelliklerimin birkaç kat arttırılmış hali onlarda var. -ne yazık ki onlar kadar zeki değilim ama liseyi dereceyle bitirmek sayılıyorsa inek olduğum söylenebilir- Değişikliklerden nefret etmemi, fazla kuralcı olmamı, rutinimden sapamamamı, Jane Austen'le ilgili her şeyi toplamaya çalışmamı, fantastik filmleri sevmemi, duygusal ilişkilerin bana biraz saçma gelmesini sayarsak Sheldon'la uzaktan akraba çıkabiliriz. Sanırım onlara en çok benzeyen yanım da kolay arkadaş edinememem :D Sheldon'ın benden çok arkadaşı olduğunu düşünürsek vasat bir durumdayım diyebilirim :D:D Ama tbbt sayesinde bu durumlara gülüp geçebilmeyi öğrendim. Bir arkadaşa ihtiyaç duyduğumda Shelly ve "tayfası" hep yanımdaydı :D:D Neyse daha fazla spoiler vermeyeyim eğer değişik bir şeyler arıyorsanız mutlaka izlemelisiniz bir küçük tavsiye diziyi izlerken ön yargılarınızı bir kenara bırakın ve bazı şeylere gülüp geçin! Şimdilik hoşça kalın :)





Not: Ben bu dizide olsaydım eğer Amy'nin yalnızlıktan kendi için oluşturduğu ve dünya üzerinde sadece kendisinin bildiği dil olurdum.


2 yorum:

  1. Diziye devam ediyor musun? Ben şu an 9.sezonu izliyorum. Sanki biraz bozdular. Bu geyiği sevmem ama eskisi kadar gülemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraya diziden geliyorum vallahi. bilmem ben hala çok gülüyorum hatta final yapmasını istemediğim tek dizi diyebilirim ve Sheldon'ın çocukluğunu anlatan Young Sheldon dizisine de fena halde sarmış bulunmaktayım

      Sil