13 Mayıs 2015 Çarşamba

MESELA

  Mesela ben Bay Darcy'nin evlilik teklifini geri çevirdikten sonra Pemberley'i asla ziyaret etmezdim her ihtimali göz önünde bulundurmak adına, bu yüzden asla Elizabeth Bennet olamayacağım. 
Mesela ben birileri mutlaka Hermonie'yi trollün elinden kurtarır diye düşünür odama dönerdim bu yüzden asla Hermonie gibi bir arkadaşa sahip olamayacağım. 
Mesela ben Yüzbaşı Wentworth'ü bir kere reddettikten yıllar sonra onun karşısına bile çıkmaya cesaret edemezdim bu yüzden asla Anne Elliot olamayacağım. 
Mesela ben belki hata yaparım diye asla Voldemort'a giden yoldaki satrancı oynamazdım bu yüzden asla Ron Weasley olamayacağım. 
Mesela ben kesin aptalca fikirlerdir diye düşünür okuduklarımla ilgili düşüncelerimi ortalıkta söylemezdim bu yüzden asla Catherine Morland olamayacağım.
Mesela ben diğerleri benden daha bilgili der asla 3 Büyücü Turnuvası'na katılmazdım bu yüzden asla Harry Potter olamayacağım. 
Mesela ben Rhett Butler küçük düştüğümü gördü diye bir daha asla onunla konuşmazdım bu yüzden asla Scarlett O'hara olamayacağım. 
Ben nasıl olsa o benden daha bilgili der kuzenimle evlenirdim Bay Rochester'ı bir daha asla göremezdim bu yüzden asla Jane Eyre olamayacağım. 
Mesela çöpçatanlık işinde hatalı olduğumu kabul eder kendime kızar hayata küser Bay Knightley'e olan aşkımı hatamın ağırlığından göremezdim ben, bu yüzden asla Emma Woodhouse olamayacağım.
Mesela ben Oktay'dan ayrılıp tüm planları bozmaya cesaret edemezdim bu yüzden asla Serra Noyan olamayacağım. 
Ben mesela o yüzüğü ikinci kez taşımaya asla kalkışmazdım bu yüzden asla Frodo Baggins olamayacağım.
 Mesela ben Anadolu'ya öğretmenliğe gittikten sonra insanlar sözünden döndü demesinler diye asla geri dönmezdim bu yüzden asla Çalıkuşu Feride olamayacağım. 
Mesela ben amaçlarım uğruna biraz aptal görünmeye tahammül edemeyeceğim için asla bir Caroline Bingley olamayacağım.
 Mesela ben bu düzen böyle gelmiş benim saçma sevgim mi bozacak der Costas'ı aklımdan çıkarırdım bu yüzden asla Lena Kaligaris olamayacağım. 
Mesela ben nasılsa bir yerde pes ederim der kilo vermeye bile kalkışmazdım bu yüzden asla Jemima Jones olamayacağım.
Mesela ben çuvalladığımı hemen kabul eder borç içinde sürünmeyi kendime hak görürdüm bu yüzden asla Yeşil Fularlı Kız olamayacağım. 
Mesela ben yalanım ortaya çıkınca herkes benim hakkımda ne düşünecek der ortadan kaybolurdum bu yüzden asla Go Eun Chan olamayacağım. 
Mesela... mesela ben düşünürüm bazen hayatım bir filme neden hiç benzemiyor diye sonra bunlar gelir aklıma...

6 yorum:

  1. Sen bunların hiçbiri gibi olmazsın çünkü sen Jülide'sin. Senin onlara benzeyemeyecegin gibi onlar da bir sen olamaz. Her insan farklıdır ama birbirimize benzemeye çalışırsak bunun bir anlamı kalmaz.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir yorum :) teşekkür ederim bunu düşüneceğim :):)

    YanıtlaSil
  3. Mesela ben de düşüncelerimi 'insanlar nasıl yorumlar' korkusuyla yayınlamayıp bir "Jülide" olamayacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jülide Anı ismini ben uydurdum :) insanlar nasıl yorumlar korkusu ruhuma işlenmiş olduğu için buna ben de cesaret edemedim :D malesef düşüncelerimi bir takma ismin gölgesine sığınarak yazabiliyorum :)

      Sil
    2. Aaaaa ben gerçek ismin sanmıştım :) nedir bu 'elalem ne der korkusundan çektiğimiz :')

      Sil