6 Ağustos 2016 Cumartesi

Jane Austen Temalı Çanta: Uğraşlar 4

Merhaba!

 Boş zamanlarda elimde bulunan ve Jane Austen'den yoksun ürünleri Jane Austen suyuna batırmayı uğraş edindim kendime malumunuz. Yıllar yıllar önce ablamın boya takımı olarak aldığı, birkaç sene sonra boyalar bozulunca benim içindekileri atıp kendimce önemli olan biletleri/broşürleri vs. sakladığım bir tahta çanta vardı. Baktım çok renksiz bir şeyler yapayım da vakit geçireyim dedim ve çantanın üst kısmına Jane Austen'in gölge resminin bir tasvirini çizip altına Aşk ve Gurur filminde Charlotte Lucas'ın söylediği "I am not romantic. I never was." sözünü yazdım. Çok havalı bir giriş yapmıştım fakat dayanamayıp etrafına çiçekler çizdim. Sonra baktım ve Jane Austen tamam da Bay Darcy nerede diye düşünüp çantanın alt kısmına Pemberley'in bir tasvirini çizip etrafına Bay Darcy'nin evlilik teklifini yazdım. Bu sefer film değil romandan alıntı yaptım. Ve sonra gerçek hayatta romantiklik adı altında yapılan her şey midemi bulandırırken iş Jane Austen'e gelince neden bu kadar romantik olduğumu düşünüp bir fotoğraf çektim. Başlangıçta bloga yazmayı planlamadığım için bir before-after fotoğrafı yok malesef. Ama zemini boyamadığım için önceki hali tahmin edilebilir. Ve ta daaa

  
                                         


Yukarıda görmüş olduğunuz fotoğraf birkaç konser, tiyatro, müze bileti içeriyor. Aslında sinema biletlerini de saklamak isterdim fakat şu an için sinema biletlerinin market fişlerinden farkı yok bu durum beni biraz üzüyor açıkçası. Ve bir de yukarıdaki fotoğraf yalnızca mutlu anıları içermiyor. Bazen mutsuz anıları hatırlamakta da fayda var bence.




                                        

Yukarıda görmüş olduğunuz fotoğrafta bulunan kağıtların hikayesiyse şöyle; yeni aldığım dolma kalemin nasıl yazdığına bakmak için bir şeyler karalarken bir de baktım ki tamamen tesadüf eseri olarak Bay Darcy'nin mektubunun en sevdiğim kısımlarını yazmışım ama tamamen tesadüf.



                                          

Şimdilik bu kadar bir sonraki Jane Austen'den yoksun olan nesneleri Jane Austen suyuna batırma projemde görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

2 yorum:

  1. "Ve sonra gerçek hayatta romantiklik adı altında yapılan her şey midemi bulandırırken iş Jane Austen'e gelince neden bu kadar romantik olduğumu düşündüm" Haahhhh işte yine bir duygulara tercüman olmak durumu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D yalnız olmadığımı bilmek beni mutlu etti

      Sil