27 Ağustos 2016 Cumartesi

Erkekler Regl Olsaydı

    Geçen gün Onedio'da bir video gördüm. Videonun ana fikri "erkekler regl olsa ne olurdu"ydu. Merek edenler şuradan bakabilirler. Sonra ben de düşündüm gerçekten kadınlar değil de erkekler regl olsaydı ne olurdu?

1- Memlekette hijyen kelimesinin anlamı Google'da en çok araştırılan şey olurdu kesin.

2- Umumi tuvaletler dış güçlerin eline geçerdi büyük ihtimal onları elimizde tutamazdık. Az sayıda  bulundurduğumuz kendi çapında temiz erkekler gizlice kadınlar tuvaletini ele geçirmeye çalışırlardı. Sonrası bireysel hijyenik ped stoklanması ve iç savaş.

3- Erkeklerin ilk regl oldukları hafta içinde bir "adet dönemi düğünü" yapılırdı kesin. Davetliler çeyrek altınların yanında birer paket de hijyenik ped alırlardı. Regl olan çocuğun kirvesi ona adet döneminde yapılması gerekenleri anlatırdı ama o da tam bilmediğinden herkes serbest stil takılırdı.

4- Mevzu bahis erkekler olduğundan milyonlarca bilimsel çalışmayla karın ağrısı problemine çoktan çözüm bulunurdu.

5- Yüksek sesle ped, regl, adet dönemi vs. demek güç göstergesi olurdu.

6- Ped reklamlarında kaplanlar, aslanlar falan rol alırdı kesin. Manşetleri görür gibiyim "My name is Polat Alemdar and i use Orkid hığaaaaa"

7- Ped paketleri siyah olurdu, marketlerde özel bölmelerde satılırdı ve oradan alışveriş yapmak ayrıcalık olurdu hatta kasada fazladan indirim alırlardı. Durun ya zaten devlet tarafından falan karşılanırdı ya da belediye her ay eve gönderirdi.

8- Erkeklere her ay bir hafta istirahat izni verilirdi özel sektörde 3 gün olurdu belki bu sayı. Okulda da bu izin geçerli olurdu söylememe gerek yok sanırım.

9- Adet döneminde olan bir erkeğe hizmet etmek boynumuzun borcu olurdu kesin. Aksi takdirde para cezası olması muhtemel.

10- Liselerde sağlık derslerinde bir dönem bu konuya ayrılırdı. Üniversitelerde Regl Araştırmaları bölümü olurdu.

11- Adet Dönemi halk arasında "hastalandım, kirlendim" vs sözcüklerle bilinmezdi. Güçlendim, ateş ediyorum vb. tabirler falan kullanılırdı herhalde o kadar uzağım ki kelimeleri bulmakta zorlandım yemnediyorum.

12- Regl vücuttan kirli kanın atılması olarak yanlış bilinmezdi de gücün dışa vurumu, aşırı zeka baskısından dolayı vücuttan atılan kan ne bileyim babadan oğula aktarıldığına inanılan iktisadi ve ekonomik güç falan olurdu ya da.

13- Erkekler adet dönemlerinin uzunluğunu da yarıştırırlardı mutlaka. -Abiğ zaten önemli olan ayda kaç gün sürdüğü değil düzenli olması ya.

14- Hastane acilleri karın ağrısı şikayetiyle gelen erkeklerle dolardı herhalde 112'yi de rahatsız ederlerdi ben eminim.

15- Regl olmuş erkeklere adam, daha regl olmamış erkeklere de oğlan diyerek o ayrımı çok ciddi belirtirlerdi kesin.

16- Kahvehanelerde ped satılırdı herhalde ya da özel ped dükkanları olurdu kesin (ben de ne kadar küçük düşünüyorum). Dükkanların tabelalarını okuyor gibiyim "Namık Abi'nin Binbir Çeşit Pedleri" "Erkeksen Gir" "Erkekler Diyarı" "Just For REAL Men" vs vs

17- Halay şarkılarını duyar gibiyim "Abim adet oluyor sıra da bana geliyor"

18- Askerlik anılarının uzay boşluğunda süzülmesi gibi regl olma anıları da hiç bitmezdi kesin. Hatta mix bile yaparlardı - Abiğ komutan bana tokadı bi koydu reglim bi de yanaklar da hassas.

19- Kot pantolonlarda ped cebi olurdu yüzde yüz. Cüzdanlarda ped bölmesine kadar giderdi bu iş.

20- Arkamı kontrol et olayı olmazdı zannetmiyorum. "Yiğidin kanı meydanda olur" falan derler bir şey bulurlardı.

      Hasılı zannetmiyorum tuvaletten çıktıktan sonra ellerini yıkamaya bile üşenen erkeklerin regl ile baş edebileceklerini ama neys.

Not: Onedio'daki video olaya biraz cinsiyetçi yaklaşmış bence ama oraya girersem çok sinirlenirim diye fazla şeyapmadım.

Bu arada sinirlenenler olur belki diye şu videoyu da ekliyorum insanı pamuk gibi yapıyor tavsiye ederim.


Alternatif atasözleri

1- Atta alın yiğitte adet
2- Erken kalkan yol alır erken regl olan döl alır
3- Damlaya damlaya regl olur
4- Sakla pedi gelir zamanı
5- Ped yiğidin kamçısıdır
6- Reglsiz adam balkonsuz eve benzer
7- At, avrat, ped






2 yorum:

  1. Ahahahh yine çok eğlenceli bir yazı yazmışsın. :D Abi komutan bi vurdu zaten reglim hassasım, yiğidin kanı meydanda olur... :D Gerçekten çok tuhaf olurdu sanırım, iyi ki regl olmuyolar, hiç çekilmez hiç =D

    YanıtlaSil