25 Ağustos 2015 Salı

Kadrolu Ev Kızı

       


       Bir dakika bir dakika! Hani ben okula giderken annem evde istediği kadar uyuyup, o oturma senin bu oturma benim geziyordu!! Oyuna getirildik!
        Yaz tatili başlayınca kendime izlenecek filmler, okunacak kitaplar, izlenecek diziler vb. listeler yaptım yani anlayacağınız harika bir tatil planlamıştım. Ama annemin benim için daha harika bir tatil planı varmış. Zaten yaz tatili de siz plan yaparken annenizin başınıza getirdiği şeylerden ibaret değil midir? Kışın "okuyom ben yaa" diyerek bir çırpıda kurtulduğum işlerden şimdi annem "bütün gün evde oturuyosunuz kalkın da biraz iş yapın" diyerek bir çırpıda kurtuluyor. Dün elinde bir poşet bamyayla "size terapi yaptırıcam" dedi. Bence baya eğleniyor.



        Millet yaz tatillerinde Bay Darcy'sini falan buluyor işte biz de salça yapıyor, yün yıkıyor, reçel yapıyor, konserve yapıyor ve deliriyoruz. Gündelik temizlikten bahsetmiyorum bile ama temizliğinde yaz, bayram, ramazan, altın günü, misafir gibi çeşitleri var ki sanırsın depresyonun kapıları Austenzede'ye açılıyor. Kışın okulda toplumsal sorunlara çözüm ararken yazın konserve rendeleyerek mi yoksa doğranarak mı daha iyi olur tartışmalarına katılıyorum. Bir de annem tüm bu işleri "yapar mısınız" "rendeler misiniz" "yardım eder MİSİNİZ" gibi cümlelerle yaptırıyor ki katiyen hayır diyemiyorsun. Kadın işi çözmüş bence psikolojik boyutlarını irdeliyor. Akışa kendinizi kaptırırsanız bir anda müzik dinleyerek kitap okumaktan hoşlanırken Kral fm eşliğinde fasülye ayıklamaktan keyif alır hale gelebilirsiniz. Bu oyunu bozmalıyız!! Ruhumuza bunu yapmalarına izin vermemeliyiz o zaman ben şu tozu da bir alayım da ne yapacağımıza gelince karar verelim. 
         Uslu bir çocuk olabilirsek kim bilir belki yün çırparken Bay Darcy'yi bile görebiliriz.


Ayrıca dometes konservesi rendeleyerek yapılır doğranarak yapılması teklif dahi edilemez.

4 yorum:

  1. Haha canım ya yalnız olmadığımı biliyordum işte. İşin komik yanı yazını fırının önüne oturmuş kurabiyeler yanmasın diye bakarken okudum. Dur şu yorumu yazayım da çamaşırlar kurumuş mu bakayım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D o zaman şu kurban bayramı temizliğini de bi atlatalım sonra isyan falan çıkaralım bu böyle gitmez :D:D

      Sil
    2. Yav ondan sonra okul var zaten 9 ay şehir dışı NO TEMİZLİK NO HÜZÜN :D :D

      Sil