23 Ağustos 2015 Pazar

Jane Austen Temalı Telefon Kılıfı: Uğraşlar 2

   Merhaba. Şimdi size son zamanlarda kafayı taktığım bir şeyden bahsedeceğim. Ve lütfen benden nefret etmeyin. Bu gibi "uğraşlar" benim dünyayı sevmeye çalışma tarzım :D
   Akıllı telefonlar çıktığından beri bir kılıf çılgınlığı başladı. Yeniliklerden nefret eden ruhum bu akımı da garipsedi ve bende yeniliği sevdiğim şeylere dönüştürerek kabul etmeye karar verdim. Hiçbir kılıf benim ruhumu yansıtmıyordu ve ben de ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Bana neden bir kılıf senin ruhunu temsil etsin ki gibi bir soru sorabilirsiniz tabi bu en doğal hakkınız. İşte benden nefret etmeyin diye giriş yapmamın sebebi de buydu zaten. Neyse lafı uzatmadan kılıfların fotoğraflarına geliyorum.
 1) Öncelikle şeffaf bir kılıf aldım. Sonra kılıfın boyutlarını bir kağıda çizdim. İşaretlediğim yerlerden kestim. Bu ilk çizdiğim kılıf içi kağıdı (haha o ne be! ne denirdi bilemedim :D) Jane Austen gölge resmi ve altında "i am half agony half hope" yani "bir yanım ızdırap bir yanım umut" yazıyor. Neden İngilizce yazıyor derseniz Türkçe olunca insanlara açıklama yapmak zorunda kalıyorum ama çevremdekiler başka bir dilde bir söz gördüklerinde üzerinde durmuyorlar :D



2) Bu daha basit bir kılıf içi :D Bay Darcy'nin sözlerinden oluşuyor. İlk kısımda Bay Darcy'nin, Lizzy'nin onu cezbedecek kadar güzel olmadığını söylediği cümleler. İkinci kısım Bay Darcy'nin evlilik teklifi. Üçüncü kısım Bay Darcy'nin Lizzy'ye "duygularınız geçen nisandakiyle aynıysa hemen susabilirim ama benim duygularım değişmedi" dediği cümleler. Yani bu kılıf Bay Darcy'nin kitaptaki duygu değişimini baştan sona özetliyor. Asıl güzel olan kısmıysa kılıfı gören insanlar sadece bir el yazısı sanıyorlarken benim için anlam taşıması. Buraya yazınca biraz komik geldi ama yazarken hiç de öyle değildi. Emin olabilirsiniz :D


3) Bunu aslında tesadüfen çizdim. Pinterestte bir Jane Austen çizimi gördüm. Onu öylesine kağıda çizdim sonra benzediğini fark edince boyadım ve yine Jane Austen'in en sevdiğim sözünü yazdım.




Ve işte bu kadar. Siz de size özel kılıflar telefonunuzu süslesin istiyorsanız benim yöntemimi kullanabilirsiniz. Kılıflar hakkında yorumlarınızı merak ediyorum. Şimdilik hoşça kalın. 

Bu arada Pinterest'deki çizimi merak edenler için.







2 yorum:

  1. Tebrikler.. cok guzel bir fikir cok begendim.. Ayrıca yazmayi birakma severek okuyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim :) çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)

      Sil