31 Aralık 2018 Pazartesi

2018 Nasıl Geçti?

Benim neyim eksik dedim ve ben de bir 2018 nasıl geçti yazısı yazmaya karar verdim. Hayatım eksikmiş! Bunu öğrendiğim iyi oldu ama yine de izlediğim filmlerden okuduğum kitaplardan bahsetmek istedim. Ajandamı aldım önüme başlıyorum.


Öncelikle 2018 benim için çöp bir yıldı. Bunu ben tercih ettim çünkü KPSS'ye kendimi adamak istiyordum. Eline ne geçti derseniz.. demeyin çünkü kırılırım :D

Yıla yeni kararlarla başladım Barış Özcan'ın zinciri kırma videosundan ilham alarak her gün 100 soru hedefi koydum kendime ve bunu sınava kadar hiç aksatmadım. Kendimi tebrik ediyor gözlerimden öpüyorum.

Defalarca iş başvurusu yaptım ama bununla ilgili ayrıca bir yazı yazacağımdan göz yaşlarımı şimdilik içime akıtıyorum.

2018'de yüksek lisansa başladım. Bu çok farklı bir deneyimdi. Bu zamana kadar herkes yüksek yaptım diye geçiştiriyordu ama kimse bu kadar zor olduğunu söylememişti! Beni bir miktar yıprattı bu kararım. Hayatımda ilk defa stresten kilo verdim. Ama bu sene yazdığım 2 makale bilimsel dergilerde yayınlandı yey! Roman yazarı olmak isterken hayat beni nerelere sürükledi, üzücü.

2018'de 2. defa teyze oldum. 

KPSS'ye 2. defa girdim. Dünyanın en kötü psikolojisi! Allah bir daha bu Austenzede'ye KPSS çalıştırtmasın :( 

Mösyö Taha'nın Büyücü Kitap Kulübünün son toplantısına katıldım. Çok iyiydi! Mösyö Taha ile ilgili ayrı bir yazı yazacağım en kısa zamanda.

2018'de gözlerimin 3'e 3.25 derece miyop olduğunu öğrendim ve gözlük kullanmaya başladım. Hayatı bu kadar net görmeye gerek var mıydı hiç bilmiyorum.

Hayatımdaki gelişmeler bu kadar. Aşağıdaki yaşam belirtileriyse sınav sonrası günlerde yaptıklarım yanlış anlaşılmasın :D

İzlediğim Filmler

Coco 10/10
Mamma Mia 6/10
Edebiyat ve Patates Turtası Derneği 9/10
Roman Holiday 8/10
Sevdiğim Tüm Erkeklere 5/5
Aşk Rehberi 10/10
Katip 10/10
Beklenen Şarkı 10/10
Hindistan Cevizi 8/10
Sex And The City 1-2-3  2/10
Hep O Şarkı 10/10
Perfect Stranger 10/10
Söz ve Müzik 3/10
When We First Met 3/10
Aşk Tutkunu 6/10
Sierra Burgess is a Loser 7/10
Kabakçığın Hayatı 10/10
İnanılmaz Aile 2  8/10
Kaptan Fantastik 10/10
Fantastik Canavarlar Grindelwald'un Suçları 7/10
Neredesin Firuze 10/10
Ernest Olmanın Önemi 6/10
Wonder 10/10
A Star İs Born 1/10
Ahlat Ağacı 10/10
Sweet Home Alabama 3/10
Ölümlü Dünya 10/10
Bisikletli Çocuk 6/10
Kefaret 8/10
Ladybird Ladybird 8/10
Sib 7/10
Hedefim Sensin 8/10
Müslüm 9/10
Holiday Calendar 6/10
Croodlar 10/10
Kevin Hakkında Konuşmalıyız 7/10
Deadpool 2 9/10

İzlediğim Diziler

The Big Bang Theory 10/10
Young Sheldon 10/10
Six Feet Under 10/10
Sex And The City 9/10
Rediant Office 9/10
Black Mirror 10/10

Gittiğim Konserler

Mabel Matiz Bostancı Konseri (Mabel'e laf yok fakat Bostancı'ya bir daha gideceğimi sanmıyorum)
Harry Potter In Concert Sırlar Odası (Muazzamdı tek kelimeyle)
Edis Harbiye Konseri (En yakın arkadaşımla gittiğim için kötü olması söz konusu olamayacak bir konderdi)
Harry Potter In Concert Azkaban Tutsağı (3 film içinde en iyisiydi!)

Okuduğum Kitaplar

Mücella-Nazan Bekiroğlu 10/10 (Mücella beni tarumar etmişti hatta bir yazı yazmayı da düşündüm ama o sıralar yoğun olduğumdan yazamamıştım ama ahh hala kalbim acıyor.)
Yol Ayrımı -Kemal Tahir 10/10
Anlat Anneanne- İpek Ongun 10/10
Nar Ağacı-Nazan Bekiroğlu 8/10
Sapiens- Yuval Noah Harari 10/10
Kılıç Yarası Gibi-Ahmet Altan 10/10
İsyan Günlerinde Aşk-Ahmet Altan 10/10
Ferrarisini Satan Bilge- Robin Sharma 7/10
Aldatmak-Ahmet Altan 8/10
Puslu Kıtalar Atlasa (Henüz bitmedi)
Ve Jane Austen'in tüm kitaplarını bu yıl yeniden okudum. Bu sene çok kitap okuyamamamın nedeni yüksek lisans ve KPSS :( Sad but true.

Ben şimdi bunları niye yazdım dedim bi an ama siz okumazsanız ben okurum :D Ne yapalım iş başa düştü :D

Sizin yılınız nasıl geçti?
A) Sadece ölmedim
B) Geçti mi
C)  Bay Darcy'yi bulmuşum gibi
D) Dizisini çekseler izlemem
E) Yazsam roman olmaz belki hikaye 
F) Deneyim oldu

6 yorum:

  1. Aşağı yukarı seninkine benzer geçti benimki de. Yüksek lisansın zor olduğunu bana söylediler ama ona rağmen seneye için hazırlanıyorum. Umarım güzel sonuçlanır. Yeni yılın unutulmaz olması dileğiyle. Her şey gönlünce olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekler için :) Umarım senin de her şey gönlünce olur yeni yılda. Yüksek lisans okuldan okula çok fark ediyormuş umarım istediğin yüksek lisansı yapar ve kendin deneyimler karar verirsin ama bir kere işin içine girince öyle ya da böyle geçiyor :D

      Sil
  2. Benim için 2018 güzeldi. Senin için 2019'un güzel olacağını düşünüyorum çünkü tecrübelerime göre kötü bir yıldan sonra güzel bir yıl geliyor :-)

    Mücella beni de çok etkilemişti. Beni ağlatan ender kitaplardan biri oldu.

    Son zamanlarda neredeyse herkes yüksek lisans yaptığı için ben de bunu kolay bir şey sanıyordum ama bu sene başlayan bir arkadaşımın çektiklerini görünce o kadar da kolay değilmiş dedim ya da üniversiteye hocaya göre değişiyor zorluğu. Hangi alanda yüksek lisans yapıyorsun merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur buna yürekten inanmak istiyorum ve inşallah senin için de 2019 mükemmel bir yıl olur. Evet ben de onu duydum benim okul zorlardan sanırım ben sosyal hizmet alanında yapıyorum yüksek lisansı.

      Sil
  3. Buradan da yazıyorum f şıkkı Eminim son kararım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D umarım yeni yılda her şey gönlünce olur

      Sil