13 Şubat 2015 Cuma

Merhaba

  Yeni yerlere girmeye, yeni bir şeyler yapmaya çekinen ben okula başladığım gün kendime "ilk günü atlatsam gerisi gelir" diye fısıldadım sınavlardan hep korkan ben hayatımın ilk sınavında kendime "şu ilk sınavı atlatsam mantığını çözerim" dedim lisenin ilk gününden çekinen ben kendime "ilk dersi atlatayım gerisi kolay" dedim üniversite sınavını düşününce kaygılanan ben sınavın ilk bölümüne girmeden önce kendime "ilk bölüme gireyim ikincisinde alışırım canım" dedim üniversitenin ilk gününde heyecandan kahvaltı bile yapamayan ben kendime "ilk gördüğün kişiyle tanış gerisi gelir zaten" dedim bugün de kendime "ilk yazıyı bir yazdın mı gerisi çorap söküğü gibi gelir zaten" diyorum. Umarım yazılarımı seversiniz merhaba...

4 yorum:

  1. "Şu ilk hayran kaldığım blogun ilk yazılarını da okuyayım da gerisi en sevdiğim müziği dinlemek gibi keyifle akar gider." Pek mümkün bir ihtimal değil gibi ama bloğu ben yazmış olabilir miyim acaba? diye düşünmedim değil, itiraf edeyim. İçimde Türkçe telaffuz edemediğim duyular var. İyi ki Jane Austen hakkında internette daha da fazla araştırma yapmaya devam etmişim de önce twitterda, ordan da bu bloga denk gelmişim diyorum. Daimi olarak sessiz okuyuculardan olmuşumdur hep ama bu blogta kuralı bozdum ^ ^ Gerçi bu bloggerda filan özel mesaj nasıl atılır anladığım yok ama burdan kendimi aktarayım dedim :) hangi yazında bu düşüncelerimi paylaşayım diye düşündüm ama en uygunu bu oldu sanırım. Paylaşımlara bakarken dedim ki "yav nekkadar da ben bir kişi<3" :D kendimden pek çok şey buldum ki bugüne kadar pek zannetmezdim benim gibi birine böyle bir şeyin olabileceğini. Ama en büyük ortak noktamız da daha gerçek hayatta aşkı tatmamışken Jane Austen sayesinde Bay Darcy ile tanışmış olmamız. (burda emoji var kabul edelim)

    Neyse hasıl-ı kelâm bundan sonra sıkı takipçinizim efendim. Bol Bay Darcy'li düşler ^ ^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ben de hep sessiz okuyuculardan olmuşumdur. Ama Jane Austen okuduktan sonra artık düşüncelerimi kendime saklayamadım. Twitterla ufaktan başlayayım derken kendimi burada buldum. Böyle yorumlar okumak yazma şevkimi arttırıyor. Birbirimize benzediğimizi düşünmen ne güzel :) Çevremde artık benim Bay Darcy söylemlerimi dinlemek isteyen kalmayınca benim gibi hayranları arıyordum tam da :) O zaman hep beraber nice Bay Darcy'li yazılara diyor Merhaba'yla başladığım cümlemi Merhaba'yla bitiriyorum :):

      Sil
  2. Merhaba :) Ben son yazıdan ilk yazıya kadar gelip ne diyeceğini bilemeyen kişiyim. :)) Düşüncelerimi özel olarak paylaşmak istiyorum. Mail adresinizi paylaşırsanız çook mutlu olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) yazıları okuduğunuz için çok teşekkürler :) mail adresim austenzede@hotmail.com

      Sil