14 Şubat 2015 Cumartesi

Nasıl Austenzede Oldum?

  Film izlemeyi kendimi bildim bileli çok sevmişimdir. Uzun süre film izleyemediğim zaman depresyona girmişliğim, hep saati kurup okula gidiyorum bir kere de film izleyeyim deyip izlemişliğim, çok film izlediğim için internet kotasını aşıp azar işitmişliğim tarihte mevcuttur :D İşte yine böyle zamanların birinde Aşk ve Gurur filmiyle tanıştım. Ah o ne filmdi.. İlk izleyişimde en sevdiğim filmler listesinin zirvesine oturmuştu. (daha sonra artık sayısını hatırlayamadığım kadar çok izlediğim için ilk izleyişim diyorum:D) Film izlemekle kalmayıp her şeyini araştırdım ve Jane Austen'e tutulmamın başlangıcı da böyle oldu. Bu seyri tüm Jane Austen romanlarını almak, tüm Jane Austen uyarlama filmlerini mini dizilerini izlemek, Jane Austen'le alakalı kitapları almak, içinde Jane Austen kırıntısı olan her şeyi izlemek takip etti. 




  Ben böylesine heyecanlıyken çevrede beni dinlemek için hiç gönüllü olamayan aile üyelerim, bir Jane Austen kitabına sarılışımı görünce bana garip bakışlar atan arkadaşlarım beni Twitter'a yönlendirdi. Ve bu ilgimi Twitter'dan paylaşmaya karar verdim. Pek tabii bir isim bulmalıydım kendime... Jane Austen zihnimi, duygularımı, kalbimi böylesine tarumar etmişken "austenzede" adını bulmam zor olmadı. İşte Austenzede olmanın en kısa özeti. İlerleyen zamanlarda tüm bu filmleri kitapları da ayrı ayrı yazmayı düşünüyorum ama öncelikle bir teşekkür borcum var Aşk ve Gurur filmini izlememi sağlayan imrossa ' ya bin teşekkür :)

4 yorum:

  1. Benzer duyguları yaşadığımı fark ettim okurken.bi yerden Jane Austen'a bulaşan bırakamıyo sanırım. onunla ilgili ne varsa bulmaya çalışıyorum ben de şu ara diziler, filmler, kitaplar...o yüzden kitapları yazmanızı bekliyorum:) en son Jane Austen Hayatımı Mahvetti'yi okudum insanda ingiltere'ye gitme isteği uyandırıyo:) linki twitterda gördüm 140 karakter yetmiyo buraya yazayım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın zamanda tüm Jane Austen'le ilgili kitapları ve filmleri yazmayı düşünüyorum:) arşivim bir hayli geniş :D takipte kalın :)

      Sil
  2. Jane Austen'ı, kitaplarını, dizilerini ve filmlerini severim. Bir blogger arkadaşım Austen maratonu düzenleyince hepsini gözden geçirmeye karar verdim. Yaza kadar Austen'la dolu geçecek.

    Etkinliğin detaylarına buradan bakabilirsin: http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2017/06/austenaton-bir-jane-austen-maratonu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir fikir, hemen bakıyorum haberdar ettiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil